流浪猫

但行好事 莫问前程
Creepin' Up On You - Darren Hayes

大妈跟我一起摇滚

名字有人抢:

我们这里竟然有大妈用这个跳广场舞。

作曲 : Hayes, Nowels

Creepin' up on you is the wrong thing to do
情不自禁爱上你是错的事情

I found your address and got your phone number too
我发现了你的住址,也知道了你的手机号码

Visit all the stores where you buy all your clothes
我寻访了你买衣服的所有商店

Been to secret places you think nobody knows
甚至那些你认为没人知道的秘密之地

If I had to live without you
如果我不得不没有你活下去

Nobody could
没有人可以

I need to be around you
我需要一直陪在你身边

Watching you
看着你

No one else can love you like I do
没有人可以像我这样爱你

Feel it when I'm creepin' up on you
当我情不自禁爱上你的时候,我感觉到了这些

I know that it wouldn't be right
我知道这不是正确的

If I stayed all night
如果我停留整个夜晚

Just to peep in on you
只是一直偷看看着你

Creepin' up on you
情不自禁爱上你

I've been hanging 'round all the places you haunt
我曾经徘徊在你经过的所有地方

Spying on your friends to find out what you want
向你的朋友们打探你喜欢想要什么

Drinking from the glass that you left on the bar
饮尽了你留在酒吧玻璃杯的半杯残酒

Follow you around driving home in your car
尾随在你身边直到你开车回家

Do I have to breathe without you? 
我不得不没有你活下去吗?

'Cause nobody could
“因为没有人能

I need to be around you
我需要在你身边

Watching you
看着你

No one else can love you like I do
没有人能像我那么爱你

Feel it when I'm creepin' up on you
当我情不自禁爱上你的时候,我感觉到了这些

I know that it wouldn't be right
我知道这不会是正确的

If I stayed all night
如果我停留整个夜晚

Just to peep in on you
只是一直看看你

Creepin' up on you
情不自禁爱上你

I know this must be wrong
我知道这一定是错的

It can't go on
这一切已经无法再继续

This kind of thing is taking all my sanity
这些感觉已经掠夺了我所有的理智

And making me a mockery
让我分外滑稽

This must be wrong
我知道这一定是个错

It can't go on
这一切已经无法再继续

So won't somebody free me from this misery? 
因此没有任何人能把我从痛苦中解脱

Bring my baby closer to me
把我的宝贝带到我身边

'Cause no one else can love you like I do
没有人能像我那么爱你

You feel it when I'm creepin' up on you
当我情不自禁爱上你的时候,你感觉到了这些

I know that it wouldn't be right
我知道这不会是正确的

If I stayed all night
如果我只是停留整个夜晚

Just to peep in on you
只是一直偷偷看你

Creepin' 
情不自禁“

No one else can love you like I do
没有人能像我那么爱你

I know you feel it when I'm creepin up on you
我知道你感觉到了,当我情不自禁爱上你

I know that it wouldn't be right
我知道这不会是正确的

If I stayed all night
如果我只是停留整个夜晚

Just to peep in on you
只是一直在偷看着你

Creepin' up on you
情不自禁爱上你

'Cause no one else can love you, no no
因为没有其他人可以爱你,没有,没有

Like I do
像我这样

I know you feel me peeping in on you
我明白你知道我在暗恋你

Watching everything you do
注视着你的一举一动

'Cause no one else can love you, no
没有其他人可以爱你,没有

Like I do
像我这样

No one else should love you, no
没有人可以爱你,休想

Like I do
像我这样

Baby creepin' up on you
宝贝,我已情不自禁爱上了你

Watching everything you do
注视着你的一举一动

Yeah 'cause no one else can love you
别人休想爱你,休想

No no one else should touch you
所有人休想碰你

No one else can love you
休想爱你

Touch you
碰你

Love you
爱你

Be with you
和你在一起

No


评论

热度(9)